Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 grudnia 2012

Bingo SPA Maska do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenem - recenzja


Zacznę od tego, że jest bardzo wydajna i wystarcza na kilka miesięcy. Stosowałam ją jako odżywkę na mokro po myciu włosów.
Na początku stosowania nie spodobała mi się, ale później spisywała się całkiem dobrze. Bałam się, że obciąży za bardzo włosy i używałam "niewielką ilość" tak jak podawał producent. Ale tą maseczkę śmiało można grubo nakładać na włosy - i tylko wtedy czułam efekty.
Mimo grubej warstwy jej konsystencja jest lekka i odżywia włosy bez obciążania. Ułatwia rozczesywanie włosów, domyka łuski, wygładza włosy, sprawia, że są miękkie. Brakowało mi jednak trochę więcej nawilżenia mimo wszystko, ponieważ włosy pozostawały matowe.
Oczekiwałabym od niej jeszcze bardziej spektakularnych efektów, ale ona jest po prostu idealna do nieskomplikowanej pielęgnacji włosów na co dzień.  Jak dla mnie na cztery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz