Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 sierpnia 2013

Kosmetyczne podsumowanie lipca


Zużycia lipca:
1. Szampon pielęgnacyjno-naprawczy do włosów normalnych i zniszczonych Rumianek i Aloes Avon - bardzo go polubiłam, więcej tutaj.
2. SYOSS Repair & Fullness Silicone Free 2 minutowa kuracja intensywnie regenerująca do włosów normalnych po zniszczone - troszkę się na niej zawiodłam, pisałam o niej tu.
3. Tonik Synergen Fruity flirt do cery mieszanej - bardzo chętnie do niego jeszcze wrócę, niska cena, dobre działanie. Moja recenzja na jego temat pod tym postem.
4. Antyperspirant w aerozolu Rexona Crystal - bardzo ładny zapach, odświeżający i długo się utrzymujący, a do tego skuteczność na wysokim poziomie. Jak skończą mi się wszystkie antyperspiranty jakie mam wrócę znów do Rexony.
5. Tonik do twarzy All Abouty Beauty - tonik z serii dla Tesco. Zwyklak na porządku dziennym, cudów nie czyni, krzywdy nie zrobił. Nie zawiera alkoholu. Niska cena i do małych wymagań.
6. Jedwab w płynie Provit - ułatwia układanie i rozczesywanie włosów, zmniejsza ich puszenie, sprawia, że są miękkie w dotyku i gładkie. Do poprawy wyglądu fryzury i włosów w sam raz.
7. Carolina Herrera 212 Sexy - ponadczasowy, słodki i bardzo kobiecy zapach. Ma w sobie coś kuszącego, czego nie da się wyrazić słowami. Jeden z moich ulubionych. Wystarczał na bardzo długo (30 ml), a mam jeszcze drugie 30 ml. Noszenie tego zapachu zostawiam na wyjątkowe okazje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz