Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 lutego 2014

Do ciała i twarzy prosto od BingoSpa


Firma BingoSpa doceniła moje recenzje dotyczące ich produktów i tak oto dostałam kolejną paczuszkę. Bardzo jest mi miło z tego powodu i chętnie dalej będę się z Wami dzieliła opiniami o tych kosmetykach.

Tym razem wybrałam:
- Krystaliczny scrub z ekstraktem z owoców Noni - ostatnio nie wyobrażam sobie kąpieli bez peelingu ciała. Zobaczymy jak będzie w tym przypadku. Owoce Noni mają dużo witamin i aminokwasów, mam nadzieję, że moja skóra poczuje ten zastrzyk witamin na wiosnę.
- Krem pod prysznic Czekolada z pomarańczą - jestem już po kąpieli tym żelem. Na razie nic nie napiszę. Oczywiście, że dorwałam się do niego od razu. Takie kosmetyki powinny być zakazane dla czekoladoholików :)
- Maska do twarzy do cery tłustej z ekstraktem z drożdży piwnych i kolagenem - zaskoczyła mnie żelowa konsystencja, ale to i lepiej. Liczę na kolagen, który poprawi wygląd skóry i lecznicze właściwości drożdży.

Teraz każdy zabieg pielęgnacyjny jest dla mnie wielkim wyczekiwaniem. Poranki i wieczory spędzam rozkoszując się działaniem kosmetyków i upiększaniem mojej twarzy i ciała. Efekty niebawem!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz