Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 lutego 2014

Woda toaletowa Ultra Sexy Avon


Ten zapach spodobał mi się już dawno. Dodatki koronki, zmysłowy róż, niecodzienny flakonik i kuszący zapach. Lubię słodkie zapachy, a ten jest taki, ale nie jest to przesadzona słodycz lecz wielowymiarowa. Nuty zapachowe przenikają się wzajemnie i uzupełniają.
Ultra Sexy sprawia, że czuję się kobieco. Dodaje pewności siebie. Podkreśla każdą sytuację, w której chcę być sexy.
Zapach jest dość trwały i wystarczająco intensywny, ale nie duszący.
Od razu wiedziałam, że to zapach dla mnie, taki który idealnie do mnie pasuje.
No i ten flakonik, inny niż wszystkie, ładnie prezentuje się w toaletce.
Jestem z niego bardzo zadowolona.


Kategoria: kwiatowo - owocowo - drzewna

Nuty zapachowe:
nuta głowy: gruszka, bergamotka, marakuja
nuta serca: magnolia, brzoskwinia, peonia
nuta bazy: złoty bursztyn, piżmo, słodkie drewno 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz