Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 lutego 2014

Przegląd kosmetyczny i nie tylko

Trochę nowinek kosmetycznych - użyłam kilka nowych rzeczy, wypróbowałam i posmakowałam, a teraz chciałabym się z Wami podzielić. 

Co kupiłam ostatnio?


2 dezodoranty antperspiracyjne Dove - sprawdzona marka i działanie, a na wiosnę i lato lubię spraye. Dwie sztuki za 12 zł w Carrefour, czyli po 6 zł za jeden. Antyperspirant zawsze w zapasie musi być :)


Odżywka wzmacniająca rzęsy i stymulująca ich wzrost FEG Eyelash Enhancer. Ciekawa czy zadziała, bo jakoś ciężko trafić mi na dobrą. Tą kupiłam za 29,50 zł, bo kupowałam dwie stąd niższa cena za sztukę. Boję się też, że to może być podróbka, teraz jest ich pełno, ale może akurat. Przekonamy się za ponad miesiąc regularnego używania.


Kremowa paletka korektorów i bronzerów do konturowania twarzy i zakrywania niedoskonałości. Idealne uzupełnienie każdego makijażu. Kolory dobrze się rozprowadzają i rozmazują dając upragniony efekt. Kupiona na chińskim portalu za około 4 dolary, czyli w przeliczeniu na złotówki około 12 złotych.

Co używałam ostatnio?


Farba do włosów Avon Średni brąz 5.0. Miałam już nie farbować włosów, ale zamarzył mi się średni brąz - choć w tym kolorze mam też swoje włosy. Dałam jednak farbie z Avonu szansę na poprawienie mojego naturalnego koloru włosów. No i jest jeszcze gorzej. Kolor mi się w ogóle nie podoba, ma złotawo-czekoladowy odcień. Kolejna farba, która nie dała mi wymarzonego koloru. Daruję sobie teraz farbowanie, albo będę musiała jakoś tą zakryć.
Jeśli chodzi o samą farbę, to jest dobra, aczkolwiek może odrobinę za rzadka. Nie szczypie, nie podrażnia, nie ma intensywnego i duszącego zapachu, nie brudzi za bardzo skóry. Niestety jak da mnie ta gama kolorystyczna trochę uboga. 

Jak ostatnio pomalowałam paznokcie?


Kolory nude oraz kształt migdału zawsze pasują do wszelkich okazji i są eleganckie.

Czego ostatnio spróbowałam?


Orzechowe kakao Puchatek z piankami wpasował się w sam raz na deszczowy wieczór po pracy. Bo nic tak nie rozgrzewa i poprawia humoru jak ciepłe kakao z mlekiem.

Chyba się zdecyduję na cotygodniowy wpisy w tej formie w ramach podsumowania tygodnia :)

1 komentarz:

  1. Nie widziałam tego kakao, ale chyba pianki bez niego bym zjadła :D
    Dove fajne, ale miałam granatowe i jest za intensywny zapach, a kulka niby ta sama gama zapachowa a jest spokojniejsza....
    Avonowe farby mnie nie przekonują....
    Planuje dziś pomalować paznokcie na ciemno fioletowo :D

    OdpowiedzUsuń