Łączna liczba wyświetleń

sobota, 22 marca 2014

Piękne paznokcie w 4 krokach


Jak w kilku krokach zadbać o paznokcie?

1. Zmyj dokładnie poprzedni lakier - u mnie to punkt obowiązkowy, bo paznokcie mam pomalowane praktycznie zawsze. Trzeba tylko bardzo dokładnie pozbyć się poprzedniego koloru z płytki paznokci.

Ja użyłam zmywacza Pro Formula z olejkiem migdałowym, zakupiony w Tesco, pisałam o nim kilka postów wcześniej. Dobrze zmywa i ładnie pachnie.

2. Wypoleruj i opiłuj paznokcie - niech płytka będzie gładka i lśniąca, a kształt paznokci regularny. Z pomocą przyjdzie wielofunkcyjni pilniczek z polerkami.

3. Na wypolerowane paznokcie nałóż odżywkę do paznokci - będą odżywione i wzmocnione. Wybór jest tak szeroki, że z pewnością można wybrać idealną odżywkę: rozjaśniającą, wzmacniającą, poprawiającą wzrost paznokci itp.



Ja użyłam odżywki wzmacniającej z Avon. Nakładamy, czekamy aż się wchłonie i po kilku minutach kontynuujemy manicure. Odżywka nawilża zniszczone i łamliwe paznokcie, wyraźnie poprawia ich kondycję, zwłaszcza kiedy są w bardzo złym stanie. Mi  bardzo dobrze odratowała zniszczone paznokcie po żelowaniu.

4. Lakier - dwie warstwy dadzą piękny kolor i podkreślą wypielęgnowane paznokcie. Na wiosnę proponuje żywe i jasne kolory rozkwitającej natury.


Swoje paznokcie pomalowałam lakierem Avon w kolorze Honeydew Dazzle - pastelowa, delikatna zieleń z mieniącymi się drobinkami. Konieczne są 2 lub 3 warstwy, bo jedna słabo kryje. Trwały i szybkoschnący. Niestety zostawia trochę smug, dlatego trzeba zdecydowanie, szybkimi ruchami malować nim paznokcie aby kolor był równomiernie rozłożony. Nałożyłam 3 warstwy i kolor jest wyrównany, a paznokcie pięknie lśnią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz