Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 października 2016

Podkład matujący i korektor do twarzy The ONE Matte Velvet Oriflame


Podkład matujący do twarzy The ONE Matte Velvet Foundation SPF 20 Oriflame

Podkład jest bardzo kremowy i dobrze nawilża cerę, co nie do końca przekłada się na efekt matowienia. Ale dzięki temu z pewnością nie wysusza cery, ani nie podkreśla suchych skórek. Mam cerę mieszaną i dla mnie daje dobre, naturalne wykończenie – może nie takie ultra matowe, ale też nie świeci się mocno.
Dobrze kryje, maskuje przebarwienia i niedoskonałości.  Mam kolor Natural Rose (na zdjęciu poniżej ten większy po lewej). Dobrze się rozprowadza, nie robi prześwitów ani nie roluje się w przypadku dokładania.
Warto nabyć w promocji i wtedy wypróbować, można go dostać już za ok. 20 zł.



Korektor w płynie The ONE EverLasting

Gdy go zamawiałam były tylko 2 kolory do wyboru – jasny lub ciemny. Ciemny odpadał, jasny wzięłam do rozświetlania cery. Niestety jest on dla mnie za jasny, ale ma bardzo przyjemną kremową konsystencję, którą można wklepać w podkład i ujednolicić pożądany efekt.
Rozjaśnianie cery czy cieni pod oczami przy pomocy korektora świetnie idzie dzięki gąbeczkom. Idealnie wtapiają korektor w skórę. Mam kolor Light Nude (na zdjęciu powyżej po prawej). 

Używam go w szczególności pod oczy i było dla mnie ważne, aby nie wysuszał skóry. Tutaj jest podobnie jak z podkładem z tej samej serii, także delikatnie nawilża skórę, dzięki technologii FreshFix. Zawiera także  kompleks SkinRenew, który odmładza skórę i chroni ją przed skutkami stresu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz