Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 stycznia 2013

Kruche babeczki z masą krówkową i bitą śmietaną


Kruche babeczki z masą krówkową i bitą śmietaną to bardzo szybki i łatwy w przygotowaniu deser.
Kruche babeczki do kupienia są w sklepach, co bardzo ułatwia przygotowywanie tych pyszności. Można też pokusić się o samodzielne ich upieczenie, ale ja poszłam na łatwiznę tym razem ;)

Masę krówkową podgrzewamy w garnuszku i smarujemy nią babeczki wewnątrz. Na to nakładamy ubitą śmietanę 30% z cukrem pudrem. By nie spływała dodajemy trochę rozpuszczonej żelatyny podczas ubijania.
Dekorujemy wedle uznania. Ja pozostawiłam je w wersji klasycznej, bo nie miałam akurat żadnych koralików, cukiereczków do posypania. I tak są przesłodkie i smaczne!

1 komentarz:

  1. Wyglądają pysznie :) Ja robię z samą masa krówkową i orzechami. Muszę spróbować z bitą śmietaną.

    OdpowiedzUsuń