Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 lutego 2013

Kosmetyki NoniCare

Nawilżający żel zmywający (+25) - jest to delikatny żel o przyjemnym, świeżym i owocowym zapachu, który zmywa wszelkie zanieczyszczenia oraz makijaż. Bezpieczny dla skóry jak i dla oczu. Można nim śmiało spienić powieki i zmyć nawet najtrwalszy tusz do rzęs. W trakcie mycia nic się nie dzieje tzn. nie szczypie. Byłam bardzo zdziwiona, że jego działanie absolutnie nie podrażnia, a wręcz skutecznie zmywa i odświeża.  Dla osób wrażliwych będzie w sam raz do codziennej i tej bardziej skomplikowanej pielęgnacji, kiedy trzeba dłużej myc buźkę by zetrzeć warstwy makijażu. Ten żel bardzo dobrze sobie z tym radzi, specjalnie próbowałam na pełnym makijażu. Ważne jest tylko, aby go dobrze wmasować, spienić i dokładnie spłukać lub zetrzeć. Po zmyciu czuć oczyszczenie, świeżość, delikatne nawilżenie, na pewno skóra nie będzie wysuszona.




Nawilżający krem do twarzy (+25) delikatny, lekki krem o praktycznie bezwonnym zapachu. Zaraz po aplikacji na twarzy tworzy białą powłoczkę, która w miarę wsmarowywania wchłania się w skórę i to dość szybko. Nie zostawia żadnej warstwy. Mimo właściwości nawilżających nie jest tłusty. Ma bardzo lekką formułę, co jest miłym zaskoczeniem. Po chwili niemalże nie czuć go na skórze, czuć tylko przyjemne nawilżenie, które nie obciąża cery. Bardzo mi się spodobał, a ja akurat mam cerę mieszaną ze skłonnością do trądziku i blizn po nim. Nie miał dla mnie żadnych skutków ubocznych. Przy kosmetykach NoniCare nie zauważyłam żadnych negatywnych reakcji mojej skóry. 


Kosmetyki NoniCare posiadają certyfikat BDIH przyznany w czerwcu 2012 (widoczny na opakowaniach). Są to kosmetyki naturalne, produkowane z naturalnych składników, w tym głównie z owoców Noni. Na mojej skórze sprawdziły się bardzo dobrze, nie uczuliły mnie, nie wystąpiły żadne działania niepożądane. Pozwoliły mi na naturalną, delikatną, pachnącą owocami i bezpieczną pielęgnację zgodna z naturą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz