Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 marca 2013

Wielkanocne dekoracje

Jak kilkoma akcentami pięknie przyozdobić dom czy też stół wielkanocny? Przede wszystkim stawiamy na wiosnę, bo skoro nie ma jej za oknem, nie oznacza, że nie możemy mieć jej w swoich domach ;)

Czego nie może zabraknąć:
- kolorowych pisanek
- zieleni: w obrusach, serwetkach, zastawie
- świeżych kwiatów (cięte lub doniczkowe - wszystkie są piękne)
- zajączki, baranki i kurczaczki bardzo mile widziane




















Wszystkim moim czytelniczkom i odwiedzającym mojego bloga życzę
Radosnych Świąt Wielkanocnych

2 komentarze:

  1. Piękne inspiracje. Zaczarowały mnie jajka z konwaliami. Bardzo podobają mi się też zielone świeczki z Home&You, miałam kupić ale nie zdążyłam.
    Wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie pastelowe kolory:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń