Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 września 2013

Co nowego?

Podsumowanie tygodnia i kilka nowości. 


W Rossmannie nabyłam kolejne opakowanie kremu matującego do cery mieszanej Synegen. Od czasu kiedy go ostatnio miałam zmienił słoiczek na plastikowy. Oby właściwości pozostały takie same.

Zestaw 4 lakierów po 6 ml w bardzo kolorowym wydaniu prosto z londyńskiego Primarku to prezent na koniec wakacji. Są tam kolory: neonowy żółty, neonowa zieleń, koralowy i intensywny róż.

Czerwona kosmetyczka w groszki zawsze się przyda. W środku ma dołączone małe lustereczko. W końcu pochowam wszystkie drobiazgi z torebki w jednym miejscu.


O przesyłkę kosmetyków Eucerin wołała już moja skóra. Zestaw do cery z problemami trądzikowymi Dermo Purifyer jest kolejną nadzieją na polepszenie stanu skóry.
W zestawie:
- tonik
- matujący krem nawilżający
- żel oczyszczający

Wszystkie kosmetyki czekają na swoje pięć minut :)

2 komentarze:

  1. U mnie ten krem z Synergen w ogóle się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam drugi i całkiem go lubię. Co cera to inna specyfika ;)

      Usuń