Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Kremowy żel pod prysznic i do kąpieli Winter Cocoon Senses Avon


Zimowego żelu nie mogło zabraknąć. Przed zakupem nie wąchałam pachnącej karteczki, po prostu kolor pudrowego różu i piękna etykieta przemówiły do mnie. No i ta wanilia... Nie wiedziałam jakiego zapachu się spodziewać .A jaki jest w takim razie Winter Cocoon?

Zapach łączy w sobie nuty drzewa sandałowego i wanilii przez co nie jest strasznie słodki, lecz wręcz elegancki. Pachnie ładnie, ale nie zbyt mocno. Moje oczekiwania były jednak zdecydowanie inne, a zapach przyrównałabym do żelu, który miałam jakiś czas temu marki Apart Figa i Irys. Pisałam o nim tutaj. Oczekiwałam więcej wanilii, bo ostatnio natrafiłam na jakiś żel Palmolive z wanilią, ale go nie wzięłam i już teraz trafić nie mogę. Ten miał mi zrekompensować słodycz pod prysznicem, a wyszło troszkę bardziej stonowanie.
Żel ma dosyć rzadką konsystencję, przez co szybciutko go ubywa. Dobrze się pieni i przyjemnie myje ciało. Nie podrażnia. Do wypróbowania jako edycja świąteczna, zimowa jak najbardziej polecam.
Z żeli Senses pozostanę przy moim faworycie,Seventh Heaven.

1 komentarz: