Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Maseczka antytrądzikowa z siarką, kaolinem i gliną wulkaniczną Siarkowa Moc Barwa


Maseczka ma dogłębne działanie, przez co dokładnie oczyszcza twarz. Cera jest widocznie mniej tłusta, oczyszczona i odświeżona. W efekcie daje to matową skórę i zmniejszone pory. 
Konsystencja maseczki jest jak dla mnie odrobinę za rzadka, przez co długo wysycha na twarzy i nieco z niej spływa. To jak gdyby jedyny jej mankament, bo w działaniu jest skuteczna. Zapach neutralny.
W moim przypadku czułam też delikatne szczypanie, po nałożeniu na twarz, przez co nie trzymałam jej długo, ale nawet przez tych kilka minut zdążyła zadziałać i poprawić wygląd cery. 


Skusiłam się na nią, bo słyszałam wiele dobrych opinii o tej maseczce i serii Siarkowa Moc. Jak widać maseczka była warta wypróbowania. Chętnie sięgnę także po inne kosmetyki z tej serii jak gdzieś je spotkam w sklepie. Moja cera po tej maseczce bardzo mi się podoba.

1 komentarz:

  1. Taka dobra? czytałam różne opinie o tej serii i nie wiem czy moja skóra ją zaakceptuje, choć nie lubię saszetek to mam ją na liście do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń