Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 grudnia 2016

Maska do dłoni Mani-Spa i do stóp Pedi-Spa Efektima


Od marki Efekta do testów dostałam dwie maski do zrobienia domowego spa na dłonie i stopy.


Mani Spa to dwie foliowe rękawice do założenia na dłonie. Zakładamy na rączki i siedzimy z takim kompresem do 30 minut.
Działanie kosmetyku jest pozytywne dla skóry: staje się zmiękczona, sprężysta, odżywiona, gładka i delikatna.
Przeszkadza tylko to, że za bardzo nie można ruszać rękoma, z obawy przed wylaniem zawartości rękawic trzeba wytrzymać tak jakiś czas.
Produkt jest dobry i zachęca do użycia skutecznością, tylko należy zarezerwować sobie czas na odczekanie na efekty.

 

Pedi-spa to dwie foliowe skarpetki, w które wsuwamy stopy, zabezpieczamy taśmą, aby się trzymały i trzymamy na stopach ok 30 minut.
Samo działanie jest dobre, czas mija, a z każdą minutą stopy stają się mięciutkie, gładkie i delikatne. Na wielkie zrogowacenia i na odciski niestety nie działa, ale nie miałam takich oczekiwań.
Ogólny stan skóry stóp jest w 70 % lepszy niż przed użyciem. Tylko sztywny plastik niekoniecznie przekłada się na komfort. Bałam się, że płyn ze skarpetek może się wylać, dlatego nie mogłam się położyć i nie ubrałam także na maskę skarpetek (a jest taka możliwość dla wzmocnienia efektu i większego komfortu).
Teraz kiedy już wiem, czego się spodziewać będę wiedziała jak się zabrać za zabieg z takimi skarpetkami i bardzo możliwe, że w przyszłości będę chciała znów po nie sięgnąć.

Obie maseczki bardzo ładnie pachną, poprawiają stan skóry w widoczny sposób po 30 minutach.

Co prawda moje wyobrażenia na temat kosmetyków były zupełnie inne. Może dlatego, że oczekiwałam miękkiej bawełnianej rękawiczki/skarpetki, albo gumowej z takim aktywnie działającym wkładem.

Warto wypróbować i zrobić sobie Spa w domu, wiedząc czego można się spodziewać w opakowaniu i podczas użycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz