Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 grudnia 2020

Niespodzianki z kalendarzy adwentowych Balea i Spa Exclusive - 6 i 7 grudnia 2020

 


W Mikołajkowym okienku nr 6 w kalendarzach adwentowych znalazłam:

- w Spa Exclusives różę do kąpieli

- w Kalendarzu Balea również różę do kąpieli 

- zestaw herbatek zimowych Teekanne "Magic Winter", z którego sięgnęłam po świeżą pomarańczę i dodałam do niej odrobinę goździków z plastrem pomarańczy


W okienku z szczęśliwym nr 7 w kalendarzach adwentowych znalazłam:

- w Spa Exclusives krem na dzień o delikatnym zapachu Star Bomb

- w Kalendarzu Balea masło do ciała o zapachu wanilii

- dziś herbatka Irving czarna cytrusowa z imbirem 


2 komentarze:

  1. Jaki uroczy kubek- bałwanek :)mam ten sam zestaw herbat zimowych, a kalendarz Balea miałam w zeszłym roku i byłam zadowolona z jego zawartości :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyjmuję zaproszenie na kubeczek herbaty :)

      Usuń