Łączna liczba wyświetleń

piątek, 18 października 2013

Iwostin Purritin

Marka Iwostin ostatnio organizowała serię spotkań z dermatologami w wybranych miastach Polski. Oczywiście akcja trafiła idealnie w moje potrzeby i z wielką przyjemnością umówiłam się do najbliższego wskazanego dermatologa, bo i tak miałam taki zamiar.
Niestety jednak do wizyty nie doszło, jednak w to miejsce Iwostin obdarował mnie poniższymi kosmetykami.
Zgodnie z powyższymi wydarzeniami mam teraz tylko jeden najważniejszy cel jeśli chodzi o moją cerę: Nie dopuścić do żadnej wizyty dermatologicznej. A to przede wszystkim z powodu takiego, że nie będzie to konieczne. Liczę, że kosmetyki mi w końcu pomogą i trafię na dobrze działające produkty.


Seria Iwostin Purritin jest pewnie większości Wam dobrze znana. Ja szczerze powieszawszy jej jeszcze nigdy nie używałam. Będzie to zatem kolejne odkrycie kosmetyczne na mojej cerze.


Zestaw składa się z:
  • Pianki oczyszczającej do mycia twarzy 165 ml
  • Emulsji matującej 40 ml
  • Kremu na noc redukującego niedoskonałości 40 ml


Wyleczenie i zadbanie o cerę trądzikową to takie moje przednoworoczne postanowienie. A mam ich przy okazji bardzo dużo, bo przecież nie ma co zwlekać ze zmianami jeśli mają być na lepsze.

Mam też nadzieję, że wybaczycie mi pisanie ostatnimi czasy w weekendy, ale tylko wtedy znajduję czas na porządną notkę. Obiecuję się poprawić i już wkrótce podzielę się innymi projektami :)

O tych kosmetykach pewnie u mnie jeszcze poczytacie :D

1 komentarz:

  1. Używam żelu do mycia twarzy z tej serii i bardzo go sobie chwalę, mało który kosmetyk potrafi mu dorównać :)

    OdpowiedzUsuń