Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 października 2013

Maska z zieloną glinką Ziaja Nuno


Maska z zieloną glinką do cery zanieczyszczonej, skłonnej do wyprysków Ziaja Nuno 60 ml

Produkt z pamiętnej serii, którą lubiłam używać jako nastolatka. Teraz postanowiłam do niej wrócić na nowo, jako że działanie produktów Nuno pamiętam jako nie czyniące większej krzywdy mojej cerze.

Jaka jest maska z zieloną glinką?
Delikatna, kremowa o bardzo miłym zapachu, który pozytywnie mnie zaskoczył, bo przyzwyczaiłam się już do glinek zielonych, które najładniej nie pachną.
Podczas trzymania jej na twarzy miałam uczucie nawilżenia, chłodzenia i lekkiego szczypania. Odświeża cerę i może troszkę odejmuje jej świecianie i tłustego zatkania porów. Odrobinę też łagodzi "niespodzianki" na twarzy.

Poza przyjemnością stosowania nie gwarantuje większych rezultatów. Podczas nakładania jest też trochę za rzadka i z początku może spływać i nieco ciężko się nakładać.

Lubię ją, aczkolwiek idealna nie jest.

Przymierzam się za to do zakupu peelingu enzymatycznego Ziaja Nuno, ale bardzo trudno mi na niego natrafić. Czy może któraś z Was go używała?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz