Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 października 2013

Książki na jesień i nie tylko


Kiedy za oknem jest szaro i słychać szelest opadających liści cały swój świat chciałabym schować pod kocem, a myśli puścić wolno i pozwolić im szybować razem z marzeniami...

Uwielbiam książki nastawione na czytelnika personalnie. Takie, które wzbudzają motywację, pobudzają do rozmyślań, otwierają jakąś część mnie na coś nowego, nieznanego i ciekawego.
Codziennie trenuję swoje postanowienia, trenuję swoją wiarę w siebie i próbuję znaleźć kreatywne możliwości wypływające z otoczenia. Odkrywanie samej siebie i świata jest niesamowitą przygodą.  A w dalszym ciągu przekazuję innym swoje inspiracje.

Dlatego wybieram książki, które niosą mi radość i potrafią uzmysłowić wiele oczywistości, o których niestety najczęściej zapominamy uważając za banały.


"Specbabka" Klaudii Pingot trafiła do mnie od Wydawnictwa Sensus. Jestem w trakcie czytania, ale ta lektura trafiła idealnie w mój gust. Tego właśnie było mi trzeba. Pani Klaudia pisze książkę bardzo bezpośrednio zwracając się do czytelniczki jakby była jej najlepszą koleżanką. Za cel stawia sobie odmianę życia kobiet na dobre, lepsze, a właściwie najlepsze. Bo dlaczego mamy żyć tylko z dnia na dzień? Wystarczy otworzyć się na to co wspaniałe, a życie samo nam to przyniesie. Brzmi prosto, no tak, jak to przystało na poradnik, ale ten poradnik jest tak entuzjastycznie napisany, że nie poczujemy kiedy nasze myślenie zacznie się zmieniać, a my otwierać na wszelkie sugestie i zmieniać swoje życie, przyzwyczajenia, nawyki i schematy myślowe.

Literaturę taką chłonęłabym tomami :) Jestem w trakcie zbierania podobnych, ale jakże równie ciekawych i poruszających nowe aspekty książeczek na moją osobistą listę pozycji do przeczytania.
Chętnie podzielę się szczegółami na temat tej książki jak tylko dokładnie ją przeczytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz