Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 czerwca 2013

Antyperspiranty Dove


Kolejny miesiąc i kolejne testowanie Dove z Wizażem. Czerwiec ogłaszam zatem miesiącem dezodorantów antyperspiracyjnych.

Trafiły do mnie 2 spraye i 2 kulki w dwóch wersjach zapachowych.

  • Antyperspirant pielęgnujący w kulce Original 50 ml 
  • Antyperspirant w kulce z minerałami z Morza Martwego Natural Touch 50 ml
  • Antyperspirant w sprayu z minerałami z Morza Martwego Natural Touch 150 ml
  • Antyperspirant pielęgnujący w aerozolu Original 150 ml

Cena sklepowa powyższych kosmetyków to około 10-12 zł za sztukę.

Pora jest jak najbardziej idealna do wypróbowania antyperspirantów. Mam nadzieję, że słońce i wysoka temperatura dopisze, a ja będę mogła utwierdzić się, który dezodorant najlepiej chroni przed poceniem.
Troszkę szkoda, że w tym gronie zabrakło sztyftu w kremie, ponieważ takie ostatnio bardzo lubię. Spraye chętnie używam, a na samym wstępie minusem kulek jest płynna konsystencja tego kosmetyku, a ja nie lubię czekać na wyschnięcie. No ale jeśli dezodorant jest dobry to można mu wiele wybaczyć. Już jestem ciekawa     ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz