Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 czerwca 2013

Antyperspiranty w kulce Dove


Dziś w dalszym ciągu o antyperspirantach. Tym razem jednak dezodoranty w formie kulek. Piszę o nich jako drugich w kolejności, gdyż jak wspominałam o wiele bardziej wolę antyperspiranty w sprayu. Kulki niestety zawierają płynny kosmetyk, a zatem wiążą się dla mnie z dłuższym i bardziej uciążliwszym czekaniem, aż antyperspirant zaschnie pod pachami i będzie można spokojnie założyć bluzkę. Ja niestety rano zbyt dużo czasu nie mam na czekanie kiedy pod pachami będzie sucho - i czuję się mokro pod pachami nie dlatego, że się spociłam, ale dlatego, że użyłam dezodorantu. Już sama mokra konsystencja kosmetyku przywodzi na myśl uczucie spocenia i mokrych śladów na bluzce. Z tego względu kulki mają dla mnie na samym wstępie taki oto minus.

Teraz przejdę do antyperspirantów. Opiszę je zbiorowo, ponieważ dużych różnic w działaniu nie zauważyłam. Różnią się jedynie zapachem. Antyperspirant pielęgnujący w kulce Original Dove klasyczny, intensywny i mydlany zapach, zaś antyperspirant w kulce z minerałami z Morza Martwego to świeży, orzeźwiający zapach. Oba kosmetyki mają przyjemny zapach, są bardzo delikatne dla skóry, nie podrażniają, nadają się do używania po goleniu. Kiedy odczekamy, aż zaschną pod pachami wówczas dobrze chronią przed poceniem. Nie ma żadnych nieprzyjemnych niespodzianek w ciągu dnia. Niestety kiedy nie odczekamy aż dezodorant wyschnie pod pachami (a z kilka minut to potrwa), uczucie wilgotności pozostanie. Zapach potu nie będzie wyrazisty, bo dezodoranty ładnie go maskują, ale mokre niespodzianki na bluzce mogą się pojawić.
Opakowanie wygodne, można stabilnie postawić dezodorant. No i jeszcze mały minus za to, że przy odkręcaniu resztki dezodorantu, które zgromadziły się obok kulki tudzież spłynęły na zakrętkę i zdążyły zaschnąć sypią się.
Tak to jest z takimi antyperspirantami... czasami lecą sobie w kulki jak to kulki.

Zapraszam do poczytania o sprayach Dove:
http://secretsintomyheart.blogspot.com/2013/06/antyperspirant-w-sprayu-z-mineraami-z.html
http://secretsintomyheart.blogspot.com/2013/06/antyperspirant-pielegnujacy-w-aerozolu.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz