Łączna liczba wyświetleń

środa, 24 października 2012

Sernik bez pieczenia z mascarpone


Czekoladowy sernik na zimno

Wszystko co z mascarpone jest pyszne. Składniki tego sernika idealnie się ze sobą łączą. Aksamitny serek mascarpone wyraziście oddzielony mleczną rozpuszczoną czekoladą tuż obok lekko kwaśnego serka naturalnego, homogenizowanego. Każdy smak czuć bardzo dobrze, ale razem tworzą idealne połączenie. No i do tego spód z kruchych i aromatycznych ciasteczek.

Składniki:

  • 10 ciastek digestive (dałam połowę zbożowych i połowę herbatników), 
  • 50g masła, 
  • 200g sera śmietankowego, 
  • 250g mascarpone, 
  • 100g czekolady mlecznej,
  • odrobina cukru wanilinowego. 


Masło rozpuściłam na patelni, dodałam do niego odrobinę cukru waniliowego. Zdjęłam z ognia i dodałam do niego pokruszone ciastka. Wyłożyłam do małej tortownicy, tworząc z masy ciastek i masła spód ciasta. Następnie rozpuściłam czekoladę na parze oraz w osobnym naczyniu wymieszałam sery z odrobiną cukru waniliowego. Do mieszanki serów dodałam płynną czekoladę i wymieszałam. Masę wyłożyć na spód z ciastek i wyrównać. Schłodzić w lodówce min. 1,5 godz.

Mmmm w smaku sernik jest przepyszny. Niestety tym razem nie mam zdjęć  ale to bardzo szybki i bardzo smaczny deser. Polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz