Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 października 2012

Inspiracje makijażowe - makijaż powiększający oczy

Jako że jestem posiadaczką małych oczu, krótkich rzęs makijaż powiększający oczy jest dla mnie jak zbawienie.
Dziś zainspirowałam się Ladymakeup i Katosu. Bardzo lubię ich makijaże, bardzo dużo można się nauczyć, ale też zainspirować, gdy nie ma się pomysłu na makijaż.
Internet obfituje w tyle pięknych propozycji urodowych, że aż szkoda ich nie wykorzystywać by wyglądać piękniej i lepiej się czuć.
Poniższe makijaże wymagają jednak dużo czasu, sprawnej ręki, wyszukanych kosmetyków i pędzli.
Pozostaje mi ćwiczyć w zaciszu domowym na tym co posiadam i robić skrupulatnie listę do Mikołaja...
Wymarzyłam sobie osławione paletki Sleek, dobry podkład i korektor, zestaw pędzli do makijażu oraz kępki rzęs z klejem.
A teraz przejdźmy do makijaży rozświetlających i powiększających oczy.





A tutaj moje zmagania :) Oczywiście poszłam jak zwykle w innym kierunku, w moje ulubione szarości.



Zdjęcia robione z flashem dlatego tak bardzo żywe są na nim kolory, bez flesza makijaż wygląda na nieco bardziej stonowany. Używałam srebrnych cieni połączonych z czarnym o dużej zawartości pigmentu (co widać po srebrnym) i beżowych od Loreal. Paletka kupiona gdzieś przypadkowo, ale zdecydowanie moja ulubiona.
Kącik oka - cień srebrny
Dolna powieka i górna - beżowo-satynowy cień z paletki Loreal The Color od Hope 215
Zewnętrzna cześć powieki - czarny metaliczny
Tusz do rzęs - Max Factor Lash Extension Effect
Linia wodna - biała i czarna konturówka Avon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz