Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 października 2012

Współpraca z Bingo Spa

Miło mi poinformować, że jestem w gronie szczęśliwych 160 blogerek, które testują kosmetyki BingoSpa.
Dwa kosmetyki z listy podanej przez firmę mogłam wybrać sama, trzeci zaś jest niespodzianką.


Wybrałam do moich testów:
1. Serum czekoladowo-miętowe do pielęgnacji ciała, 150 g
2. Maskę do twarzy ze 100% olejem sojowym, 120 g
i otrzymałam jako trzeci
3. Balsam palmowy do dłoni z zieloną herbatą, 100 g

Kosmetyki są bardzo aromatyczne, ładnie pachną.





Który z nich to maseczka, serum i balsam do dłoni na razie pozostawię tajemnicą ;) 
Już wkrótce opinie i recenzje z mojego testowania. 
Jak obstawiacie?

1 komentarz:

  1. Połączenie zapachu czekolady i mięty jakoś niezbyt dobrze mi się kojarzy, sama nie wiem czemu ;).

    Natomiast z chęcią przeczytam recenzję kremu do rąk - przed zimą przydał by się jakiś porządny kosmetyk, zawsze mam problem z suchą skórą na dłoniach kiedy tylko przyjdą pierwsze mrozy ;)

    OdpowiedzUsuń