Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 października 2012

Czapka z woalką

Zwykła czarna czapka sportowa z woalką? To najnowszy hit! W jednej chwili zwykłe nakrycie głowy nabiera zaskakującego i modnego look'u. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że każda z nas może mieć taką czapkę w kilka minut.

Potrzebne są:
- czarna czapka
- czarna woalka (do kupienia w pasmanterii)
- igła
- nitka
- nożyczki


Woalką otaczamy czapkę wokół. Z tyłu mocujemy woalkę za pomocą nitki lekko ją marszcząc i upinając, aby z przodu była rozwinięta na całej szerokości.


Z bliska wygląda to następująco:


Czapka gotowa!



4 komentarze:

  1. A to Ci dopiero czapka, bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ogólnie czapki są bardzo fajne i jeżeli nawet nie ma specjalnej okazji to ja chętnie noszę nakrycia głowy. W ostatnim czasie bardzo spodobały mi się także kapelusze od https://hatfactory.pl/ i właśnie planuje sobie zamówić jakiś. W końcu jest to klasa i elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat w przypadku czapek ja należę do osób, które bardzo sobie chwalą wszelkie nakrycia głowy. W przypadku męskich stylizacji świetna jest ta z https://leyraa.blogspot.com/2020/01/stylizacja-w-stylu-peaky-blinders.html i jestem przekonany, że właśnie w takiej stylizacji ja również siebie widzę.

    OdpowiedzUsuń